Verwarming - Onderhoud en reparatiedienst - info

Onderhoud en reparatiedienst

Kies voor zekerheid en comfort

Vraag een afspraak aan

Het pakket voor de reparatie en het onderhoud van je verwarmingsketel!

  • Kwaliteitsgarantie


    Erkende verwarmingstechnici voeren
    het onderhoud van je ketel uit
    volgens een vast lastenboek

  • Noodlijn 24/7 voor alle interventies

    De verplaatsingskosten en werkuren zijn inbegrepen, onder voorbehoud van aanvaarding van je dossier volgens onze algemene verkoopsvoorwaarden

  • Volgend onderhoud reeds betaald

    Na één jaar bellen we je om een nieuwe onderhoudsbeurt te plannen die reeds betaald zal zijn

  • Officieel attest


    Na het onderhoud ontvang je het officieel verbrandings- en onderhoudsattest
    per e-mail of per post

  • Verschillende betalingswijzen

    Ecocheques, overschrijving of per bancontact de dag van het ondehoud, kies de betalingswijze die het best voor je past

  • Check-up van je installatie

    Na het onderhoud ontvang je een persoonlijk rapport over de algemene
    staat van je ketel

Prijs en aanbod

Zin om op je beide oren te slapen?

Wacht niet langer en schrijf je in voor onze onderhoud en reparatiedienst

Vraag een afspraak aan

Hoe werkt het?

Het eerste onderhoud

  • Schrijf je in

    Schrijf je hier in of bel het nummer 0800 18 815.

  • Kies de meest geschikte betaalmethode

    Wij bieden verschillende betalingswijzen aan, jij kiest de methode die het best voor jou past
    Bijvoorbeeld: betaal per bancontact aan de technieker, de dag van het onderhoud.

  • Wij bellen je binnen de 5 werkdagen om de afspraak vast te leggen

    De afspraak wordt gepland in functie van wat het best past voor jou.

  • Eén van onze techniekers komt bij je langs

    Onze erkende verwarmingstechnici volgen een veeleisend lastenboek, conform de geldende gewestelijke wetgeving die een optimale werking van je installatie waarborgt.

  • Je ontvangt het wettelijk reiniging- en verbrandingsattest

    Het attest wordt per mail of per post verstuurd na het onderhoud.

De reparatiedienst en volgende onderhoudsbeurt

  • De aanvaarding van je dossier

    Na analyse van de algemene staat van je verwarmingsketel houden we je op de hoogte van de aanvaarding van je dossier per e-mail of per post.

  • Een probleem? Wij zijn er voor jou.

    In geval van defect, komt een technieker bij je langs binnen de 24 uur. De verplaatsingskosten en werkuren worden door ons gedragen, en dit voor een onbeperkt aantal interventies.

  • Je volgende onderhoudsbeurt zonder extra kosten

    Na één jaar nemen we opnieuw contact op om een nieuwe afspraak vast te leggen.