Onze prioriteit: je factuur optimaliseren op basis van je werkelijke meterstanden!
Als je netbeheerder (Eandis, Infrax) ons een schatting van je meterstanden doorgeeft, betaal je mogelijk te veel of te weinig. In je klantenzone kun je je meterstanden echter aanpassen, zodat we je exacte verbruik kunnen berekenen!

Een paar cijfers
van 01 november tot 31 januari 2021
92%
van onze oproepen worden beantwoord
+

85 sec
Gemiddelde wachttijd
+

55 sec
De gemiddelde wachttijd voor een
antwoord op onze sociale media
+

9 dagen
Ontvangsttermijn van de jaarlijkse afrekening na opname van de meterstand
+

11 dagen
Tijd tussen het versturen van de jaarlijkse
afrekening en de terugbetaling
van een eventueel tegoed
+

50 klachten
Aantal gegronde en aanvaarde
klachten ingediend bij de
Ombudsdienst voor Energie
5 sterren
Evaluatie van de kwaliteit van Lampiris
door de VREG