Overslaan en naar de inhoud gaan

Ombudsdienst

Heb je een vraag of klacht? 

Al jouw opmerkingen verdienen onze aandacht.

Heb je een vraag of zit je met een probleem?

 

Laat het ons weten.
Al je opmerkingen verdienen namelijk onze aandacht. We gaan er altijd in detail op in om je de beste oplossing te bieden:

  • Als je snel een antwoord nodig hebt, raadpleeg dan onze rubriek  Hulp en contact.  
  • Vind je daar niet het antwoord dat je zoekt? Contacteer dan onze klantendienst via het contactformulier en vermeld erbij dat je een vraag hebt. Je kan ons ook contacteren via chat of op het nummer 011 49 49 48 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19u en op zaterdag van 9 tot 14u.
  • Ben je, ondanks meerdere contacten met onze klantendienst, niet tevreden over de oplossing die je voorgesteld is? Ons team Customer Solutions zal jouw dossier onder de loep nemen. Vul dit contactformulier in en vermeld erbij dat je een klacht hebt. 
  • Niet tevreden met de eindoplossing? Wend je dan tot onze regionale regulerende instantie: Wallonië - CWAPE,  Vlaanderen - VREG, Brussel - BRUGEL.

 

Afbeelding
call center

Ombudsdienst voor Energie

 

 

Afbeelding
mediation energie png

Je kan ook terecht bij de Ombudsdienst voor Energie :

  • Door het formulier in te vullen dat beschikbaar is op de website www.ombudsmanenergie.be;

  • per e-mail via [email protected];

  • per post gericht aan de Ombudsdienst voor Energie, Koning Albert II-laan 8 bus 6, 1000 Brussel;

  • per fax op het nummer 02 211 10 69;

  • per telefoon op het nummer 02 211 10 60.