Overslaan en naar de inhoud gaan

Mijn herinneringen betalen

Waarmee kunnen we je helpen ?

Je vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:
Lijst met vragen
Mijn betalingen

Mijn herinneringen betalen

Ik ontvang een aanmaning terwijl mijn factuur betaald is

Waarschijnlijk hebben jouw betaling en de aanmaak van jouw aanmaning elkaar in onze systemen gekruist.

Ik ontvang een aanmaning terwijl mijn factuur betaald is
Ik ontvang een ingebrekestelling voor een betaalde factuur

Waarschijnlijk hebben jouw betaling en de aanmaak van jouw ingebrekestelling elkaar in onze systemen gekruist.

Ik ontvang een ingebrekestelling voor een betaalde factuur
Betalingsherinnering

Een herinnering wordt gestuurd, per brief of per e-mail, wanneer een factuur niet werd betaald binnen 4 tot 10 dagen na de einddatum.

Betalingsherinnering
Ingebrekestelling

Een ingebrekestelling wordt verzonden als een factuur onbetaald blijft na het aanrekenen van herinneringskosten.

Ingebrekestelling
Oproep van een deurwaarder

Na de ingebrekestelling, zal jouw dossier doorgestuurd worden naar een incassobedrijf, Iuris Link.

Oproep van een deurwaarder
Je bent te laat met een betaling

Wat moet je doen als je te laat bent met een betaling van één of meerdere facturen? Contacteer ons.

Je bent te laat met een betaling

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

Mijn klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

Contacteer ons