Mijn herinneringen betalen
Subcategorie
Lijst met vragen
Mijn betalingen
Ik ontvang een aanmaning terwijl mijn factuur betaald is
Ik ontvang een aanmaning terwijl mijn factuur betaald is
Ik ontvang een ingebrekestelling voor een betaalde factuur
Ik ontvang een ingebrekestelling voor een betaalde factuur
Betalingsherinnering
Betalingsherinnering
Ingebrekestelling
Ingebrekestelling
Oproep van een deurwaarder
Oproep van een deurwaarder
Je bent te laat met een betaling
Je bent te laat met een betaling
Mijn herinneringen betalen
Waarschijnlijk hebben jouw betaling en de aanmaak van jouw aanmaning elkaar in onze systemen gekruist.
Waarschijnlijk hebben jouw betaling en de aanmaak van jouw ingebrekestelling elkaar in onze systemen gekruist.
Een herinnering wordt gestuurd, per brief of per e-mail, wanneer een factuur niet werd betaald binnen 4 tot 10 dagen na de einddatum.
Een ingebrekestelling wordt verzonden als een factuur onbetaald blijft na het aanrekenen van herinneringskosten.
Na de ingebrekestelling, zal jouw dossier doorgestuurd worden naar een incassobedrijf, Iuris Link.
Wat moet je doen als je te laat bent met een betaling van één of meerdere facturen? Contacteer ons.
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

De meest voorkomende vragen
Neem contact met ons op
-
Via chat Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Per e-mail Wij zullen u binnen 48 uur antwoorden
-
Per telefoon (011/49 49 48) Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Verhuizing (0800/11 115)
Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00