Overslaan en naar de inhoud gaan

Mijn facturen betalen

Mijn facturen betalen

 

Domiciliëring

 

Je kunt een domiciliëring activeren, zodat je facturen automatisch worden betaald

 

Er zijn verschillende manieren om dat te doen :

 

  1. Bij het inschrijven: Vermeld het in je contract wanneer je je inschrijft bij Lampiris. De domiciliëring wordt dan automatisch geactiveerd en het bedrag gaat telkens van je rekening op de vervaldatum van je factuur.
  2. In je klantenzone: Ook via je klantenzone kun je een domiciliëring activeren. Je hebt enkel een overschrijving nodig van het rekeningnummer waarop je de domiciliëring wenst, je kunt ze activeren via deze link.
  3. Je kunt het ons melden door het volgend formulier ingevuld terug naar ons te sturen.
  4. Een laatste optie: bel onze klantendienst. Hebben we al een overschrijving ontvangen van het rekeningnummer waarop je de domiciliëring wilt instellen? Dan zal onze medewerker de domiciliëring op je klantnummer activeren.

 

Ter informatie: als je betaalt via domiciliëring, ontvang je de tussentijdse facturen niet meer op papier. je krijgt alleen nog eindafrekeningen en periodieke facturen per post toegestuurd. Je kunt je facturen wel altijd blijven ontvangen per e-mail of via Zoomit.

 

Zoomit

 

Je kunt Zoomit activeren om de betaling van je facturen te vergemakkelijken. Je hoeft dan alleen nog de betaling goed te keuren zodra Zoomit je factuur heeft ontvangen. 

Met Zoomit kun je alle facturen en creditnota's ontvangen die zijn uitgegeven door Lampiris. Je kunt ze dan gewoon in Zoomit bekijken. Je hebt ook de optie om je facturen te betalen via je programma voor internetbankieren. Simpel, efficiënt en milieuvriendelijk.

 

Bankoverschrijving

 

Vink deze optie aan bij je inschrijving en ontvang je facturen met een overschrijvingsformulier. Daarop staan het te betalen bedrag, het rekeningnummer van Lampiris en de gestructureerde mededelig die je moet vermelden in je betaling. Je kunt ook je klantnummer gebruiken om de overschrijving uit te voeren. Je kunt je facturen tevens betalen via je smartphone en de QR-code die op je facturen staat. Zorg ervoor dat je de betaling voor de vervaldatum van je factuur in orde brengt om extra kosten te vermijden.

 

Per domiciliëring en overschrijving

 

Indien gewenst kun je contact opnemen met onze diensten om een nieuwe betaalmethode te activeren waarbij je voorschotfacturen betaalt via domiciliëring en je eindafrekeningen via een overschrijving. 

 

E-mail

 

Als je je facturen per e-mail ontvangt, kun je direct betalen door de QR-code te scannen die je op het scherm ziet.