Overslaan en naar de inhoud gaan

Heb je een vraag of klacht?

Heb je een vraag of klacht? 

 
Laat het ons weten. Al je opmerkingen verdienen onze aandacht. We gaan er in detail op in om je de beste oplossing te bieden.
 
1.    Als je snel een antwoord nodig hebt, raadpleeg onze rubriek « Hulp en contact »  
2.    Als je geen antwoord kunt vinden: contacteer onze klantendienst via het contactformulier en vermeld erbij dat je een vraag hebt. Je kan ons ook contacteren op het nummer 011 49 49 48 van maandag tot vrijdag, van 8 tot 19u. 
3.    Ben je, niettegenstaande meerdere contacten met onze klantendienst, niet tevreden over de oplossing die je voorgesteld is? Ons team Customer Solutions zal jouw dossier onder ogen nemen. Vul het contactformulier in en vermeld erbij dat je een klacht hebt. 
4.    Niet tevreden met de eindoplossing? Wend je tot onze regionale regulerende instantie: Wallonië - CWAPE,  Vlaanderen - VREG, Brussel - BRUGEL.

Je kan ook terecht bij de Ombudsdienst voor Energie door het formulier in te vullen dat beschikbaar is op de site https://www.ombudsmanenergie.be, per e-mail op het adres [email protected], per post aan de Ombudsdienst voor Energie, Koning Albert II-laan 8 bus 6, 1000 Brussel, per fax op het nummer 02 211 10 69 of per telefoon op het nummer 02 211 10 60.