Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat moet ik dan als ik verhuis?

Wat moet ik doen als ik verhuis?

 

Wanneer?

 

We adviseren je nadrukkelijk om ten vroegste de datum van je verhuis of ten laatste 30 dagen na je verhuis contact met ons op te nemen.

Lukt het niet om ons je verhuis binnen die periode door te geven, neem dan contact met ons op om samen een oplossing te zoeken.

 

Hoe?

 

De eenvoudigste manier om je verhuis te melden, is via myLampiris. Op de startpagina kun je ons met de knop 'Ik ga verhuizen' op de hoogte brengen van je toekomstige verhuis. Wij regelen de rest.

Je kunt het ons ook melden per telefoon op het nummer 0800/11.115 of met het invullen van het energieovernamedocument. Dat document stuur je door naar [email protected]. Je kan je verhuis ook per post verzenden.

 

Gegevens die we nodig hebben

 

Voor een vlotte afwikkeling vragen we je om ons de volgende informatie te bezorgen:

  • Je klantnummer (bv: E12345678) – Je klantnummer staat op de eerste pagina van elke factuur die je van ons ontvangt
  • Je verhuisdatum
  • Je EAN-codes en meternummers – Waar vind ik mijn EAN-code?
  • Je meterstanden (zonder meterstanden zal je eindafrekening berekend worden op basis van schatting van je verbruik) – Hoe geef ik mijn meterstanden door?
  • De nieuwe adresgegevens
  • De gegevens van de nieuwe bewoner van je oude adres

 

Beschik je nog niet over al deze informatie? Geen probleem, je kunt ons je verhuisplannen in ieder geval al doorgeven. Een van onze medewerkers zal dan later contact met je opnemen om de ontbrekende gegevens aan te vullen.

Wil je blijven genieten van je Lampiris voordelen op je nieuwe adres? Vergeet dan niet dat we absoluut de volgende gegevens nodig hebben: je nieuwe EAN-codes, je meternummers en je meterstanden bij aanvang.