Overslaan en naar de inhoud gaan

Begrijpen

Waarmee kunnen we je helpen ?

Je vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:
Lijst met vragen
Mijn verhuizing

Begrijpen

Wat te doen bij een overlijden

De houder van een leveringscontract is overleden en zowel het contract als de facturatie moeten stopgezet worden. 

Wat te doen bij een overlijden
Ik verhuis maar ik wens mijn contract te behouden

Je behoudt op het nieuwe adres van levering graag dezelfde contractuele voorwaarden. 

Ik verhuis maar ik wens mijn contract te behouden
Ik verhuis naar het buitenland

Je wilt je contract voor de levering van gas en elektriciteit bij Lampiris afsuiten omdat je naar het buitenland verhuist.

Ik verhuis naar het buitenland
Wat is het energieovernamedocument?

Het energieovernamedocument is een formulier dat voor alle Belgische energieleveranciers gelijk is.

Wat is het energieovernamedocument?
Wat moet ik dan als ik verhuis?

We adviseren je om ten vroegste zeven dagen voor je verhuis ons te contacteren

Wat moet ik dan als ik verhuis?
Moet ik mijn laatste factuur betalen?

Dit is afhankelijk van de datum van je verhuis...

Moet ik mijn laatste factuur betalen?
Moet ik een vergoeding betalen als ik verhuis?

Nee, Lampiris zal je geen administratieve kosten aanrekenen...

Moet ik een vergoeding betalen als ik verhuis?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

Mijn klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

Contacteer ons