Overslaan en naar de inhoud gaan

Ik heb een probleem met het aanmaken van mijn account

Ik heb een probleem met het aanmaken van mijn account

 

De inschrijving voor je klantenzone gebeurt op een eenvoudige en veilige manier. Eén fout op onze website of een kleine nalatigheid bij je inschrijving, en het aanmaken van je account kan wel eens problemen opleveren.


Als je alle stappen goed hebt gevolgd, moet alles in principe op wieltjes lopen. Maar soms kan er onverwacht iets fout gaan, zoals …

 

Een bevestigingsmail die verloren gaat

 

Vind je geen e-mail in je mailbox? Kijk eens in je ongewenste e-mail. Sommige mailboxen beschouwen mails soms als spam als ze de verzender niet herkennen. Soms kan de mail enkele minuten vertraging hebben. Dus controleer zeker nog eens 5 minuten na je inschrijving.

Als de e-mail nog steeds niet aankomt, heb je misschien een fout gemaakt in het e-mailadres dat je hebt ingegeven. Probeer opnieuw en let op de schrijfwijze, de punt, .com of .be …

 

Ik heb hulp nodig

 

Als de bevestigingsmail nog steeds niet is aangekomen op je e-mailadres, kun je contact met ons opnemen via e-mail of via de chat. Een van onze medewerkers zal je dan helpen om je klantenzone aan te maken.