Overslaan en naar de inhoud gaan

iChoosr Groepsaankoop

Waarmee kunnen we je helpen ?

Je vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:
Lijst met vragen
Mijn inschrijving

iChoosr Groepsaankoop

Wat is het tarief van deze groepsaankoop?

Je geniet van een exclusief energietarief dankzij de groepsaankoop 'iChoosr2020'

Wat is het tarief van deze groepsaankoop?
Wat gebeurt er als mijn groepsaankoopcontract na één jaar afloopt?

Om je contract bij Lampiris na één jaar te verlengen, hoef je niets te doen....

Wat gebeurt er als mijn groepsaankoopcontract na één jaar afloopt?
Moet ik een verbrekingsvergoeding betalen?

Absoluut niet. Sinds 13 september 2012 kunnen gezinnen en kmo’s steeds gratis ...

Moet ik een verbrekingsvergoeding betalen?
Ik heb het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop geaccepteerd, maar wil mijn gegevens nog wijzigen. Bij wie kan ik terecht?

Voor de wijziging van je gegevens kun je terecht bij [email protected] of op 02/224.96.99...

Ik heb het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop geaccepteerd, maar wil mijn gegevens nog wijzigen. Bij wie kan ik terecht?
Wat moet ik doen om mijn overstap naar Lampiris te regelen?

Helemaal niets. Nadat je bent ingegaan op het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop,

Wat moet ik doen om mijn overstap naar Lampiris te regelen?
Hoelang duurt mijn voordeel?

Je profiteert van onze beste gas- en/of elektriciteitstarieven gedurende één jaar...

Hoelang duurt mijn voordeel?
Wanneer start mijn contract bij Lampiris?

Ben je een nieuwe klant van Lampiris?
Je contract bij Lampiris start op 1 februari 2021. Ben je eigenaar van zonnepanelen?  ...

Wanneer start mijn contract bij Lampiris?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

Mijn klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

Contacteer ons