iChoosr Groepsaankoop
Categorie
Subcategorie
Lijst met vragen
Mijn inschrijving
Wat is het tarief van deze groepsaankoop?
Wat is het tarief van deze groepsaankoop?
Wat gebeurt er als mijn groepsaankoopcontract na één jaar afloopt?
Wat gebeurt er als mijn groepsaankoopcontract na één jaar afloopt?
Moet ik een verbrekingsvergoeding betalen?
Moet ik een verbrekingsvergoeding betalen?
Ik heb het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop geaccepteerd, maar wil mijn gegevens nog wijzigen. Bij wie kan ik terecht?
Ik heb het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop geaccepteerd, maar wil mijn gegevens nog wijzigen. Bij wie kan ik terecht?
Wat moet ik doen om mijn overstap naar Lampiris te regelen?
Wat moet ik doen om mijn overstap naar Lampiris te regelen?
Hoelang duurt mijn voordeel?
Hoelang duurt mijn voordeel?
Wanneer start mijn contract bij Lampiris?
Wanneer start mijn contract bij Lampiris?
iChoosr Groepsaankoop
Je geniet van een exclusief energietarief dankzij de groepsaankoop 'iChoosr2020'
Om je contract bij Lampiris na één jaar te verlengen, hoef je niets te doen....
Absoluut niet. Sinds 13 september 2012 kunnen gezinnen en kmo’s steeds gratis ...
Voor de wijziging van je gegevens kun je terecht bij [email protected] of op 02/224.96.99...
Helemaal niets. Nadat je bent ingegaan op het persoonlijke voorstel van de groepsaankoop,
Je profiteert van onze beste gas- en/of elektriciteitstarieven gedurende één jaar...
Ben je een nieuwe klant van Lampiris?
Je contract bij Lampiris start op 1 februari 2021. Ben je eigenaar van zonnepanelen? ...
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

De meest voorkomende vragen
Neem contact met ons op
-
Via chat Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Per e-mail Wij zullen u binnen 48 uur antwoorden
-
Per telefoon (011/49 49 48) Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Verhuizing (0800/11 115)
Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00