De status van mijn contract
Categorie
Subcategorie
Lijst met vragen
Mijn inschrijving
Een contract verlengen dat binnenkort afloopt
Een contract verlengen dat binnenkort afloopt
Hoe ver staat mijn inschrijving?
Hoe ver staat mijn inschrijving?
Een nieuwe aansluiting aanvragen
Een nieuwe aansluiting aanvragen
Mijn contract ontvangen
Mijn contract ontvangen
Hoe weet ik of ik geniet van een promotie?
Hoe weet ik of ik geniet van een promotie?
De status van mijn contract
Je energiecontract loopt binnenkort af en je wilt graag bij Lampiris blijven.
Heb je je onlangs ingeschreven op onze website of via onze klantendienst, maar nog geen bevestiging ontvangen?
De plaatsing van een nieuwe meter moet je eerst aanvragen bij je netbeheerder.
Tijdens je online-inschrijving heb je een bevestigingsmail ontvangen.
Op je factuur of in je klantenzone kun je controleren of je gebruikmaakt van een promotie.
Regel alles in je klantenzone
Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

De meest voorkomende vragen
Neem contact met ons op
-
Via chat Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Per e-mail Wij zullen u binnen 48 uur antwoorden
-
Per telefoon (011/49 49 48) Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00 -
Verhuizing (0800/11 115)
Maandag tot vrijdag van 8h00 tot 19h00
Zaterdag van 9h00 tot 14h00