Overslaan en naar de inhoud gaan

De status van mijn contract

Waarmee kunnen we je helpen ?

Je vraag heeft betrekking op een van deze onderwerpen:
Lijst met vragen
Mijn inschrijving

De status van mijn contract

Een contract verlengen dat binnenkort afloopt

Je energiecontract loopt binnenkort af en je wilt graag bij Lampiris blijven.

Een contract verlengen dat binnenkort afloopt
Hoe ver staat mijn inschrijving?

Heb je je onlangs ingeschreven op onze website of via onze klantendienst, maar nog geen bevestiging ontvangen?

Hoe ver staat mijn inschrijving?
Een nieuwe aansluiting aanvragen

De plaatsing van een nieuwe meter moet je eerst aanvragen bij je netbeheerder.

Een nieuwe aansluiting aanvragen
Mijn contract ontvangen

Tijdens je online-inschrijving heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Mijn contract ontvangen
Hoe weet ik of ik geniet van een promotie?

Op je factuur of in je klantenzone kun je controleren of je gebruikmaakt van een promotie.

Hoe weet ik of ik geniet van een promotie?

Regel alles in je klantenzone

Kies je voorschot, activeer je domiciliëring en houd je gegevens in de gaten

Mijn klantenzone

We zijn er om je te helpen

Stel je vraag via het volgende contactformulier.

Contacteer ons