Verhuizen met Lampiris


Verhuizen met Lampiris


Reeds Lampiris-klant

Je bent klant bij Lampiris en je verhuist:


Contacteer ons verhuisteam op het gratis nummer 0800 11 115

Nieuwe Lampiris-klant

Je gaat in een nieuwe woning wonen en kiest Lampiris. 

Contacteer ons team "inschrijvingen" op het gratis nummer 0800 40 123



 

Onze verhuisdiensten

Vermijd paparassen en vereenvoudig het leven: Lampiris stelt je voor om te verhuizen per telefoon. Opteer voor een gemakkelijke, snelle, groene en kosteloze manier!

 

Je verhuis per telefoon

Een team “verhuis” specialisten staat steeds voor je klaar. Op het nummer 0800 111 15 antwoorden wij met plezier op je vragen. Samen met jou doorlopen we alle nodige gegevens voor je verhuis, voor een vlot verloop.

Vergeet niet je eindmeterstanden te noteren. Deze hebben wij nodig om je eindafrekening te berekenen. Je kunt ook je laatste factuur raadplegen, aangezien deze verschillende bruikbare gegevens bevat.

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik mijn verhuis doorgeven?
Je kunt ons je verhuis telefonisch doorgeven via het nummer 0800 11 115.

Wanneer moet ik mijn verhuis doorgeven?

We raden je aan om ten vroegste zeven dagen voor en ten laatste zeven dagen na je verhuis contact met ons op te nemen.

Indien je ons niet binnen deze termijn op de hoogte kunt brengen, neem dan contact met ons op, zodat we een oplossing kunnen zoeken.

Welke gegevens over mijn verhuis moet ik doorgeven?

 

Om alles zo vlot mogelijk te behandelen hebben we de volgende informatie nodig:

  • je klantnummer (bv. E12345678)
  • de verhuisdatum
  • je EAN-codes en meternummers
  • je meterstanden (anders wordt je eindafrekening gebaseerd op een schatting van je verbruik)
  • je nieuwe adres
  • de gegevens van de nieuwe bewoner van je oude adres

Beschik je nog niet over al deze informatie? Geen probleem, je kunt ons je verhuisplannen in ieder geval al doorgeven. Een van onze medewerkers zal dan later contact met je opnemen om de ontbrekende gegevens aan te vullen.

Wil je blijven genieten van je Lampiris-voordelen op je nieuwe adres? Vergeet dan niet dat we absoluut de volgende gegevens nodig hebben: je nieuwe EAN-codes , je meternummers en de meterstanden bij aanvang.

We houden je op de hoogte van het verdere verloop van je dossier.

Ik verhuis naar een nieuw adres, maar ik zeg mijn huidige contract nog niet meteen op (wegens werken, verkoop of andere). Wat moet ik doen?

Geef ons de gegevens over je nieuwe woning door via het nummer 0800 11 115. Samen gaan we dan op zoek naar het beste contracttype voor jouw situatie. We bieden aangepaste voorwaarden in het geval van werken en/of niet-bewoonde panden.
Wat gebeurt er met mijn facturen nadat ik mijn verhuis heb doorgegeven?

Verhuis je tot en met de tiende dag van de maand, dan wordt de factuur voor die maand geannuleerd. Je moet hem dus niet betalen.

Verhuis je na de tiende van de maand, dan komt de factuur voor die maand op je slotfactuur en moet je hem dus wel betalen.

Vergeet niet dat we bij de opmaak van je slotfactuur het verschil berekenen tussen enerzijds de aangerekende voorschotfacturen van dat jaar en anderzijds je werkelijke verbruik. Je mag deze laatste factuur verwachten binnen de zes weken na de melding van je verhuis. Deze termijn is effectief nodig, want na de ontvangst van je meterstanden moeten we deze laten valideren door je netwerkbeheerder.

 

Bekijk alle vragen