Ik heb mijn eerste factuur nog niet ontvangen.

Ik heb mijn eerste factuur nog niet ontvangen.

Geen paniek! Je krijgt je eerste voorschotfactuur pas wanneer je netbeheerder je overstap heeft bevestigd. Mocht je tien dagen na de effectieve datum van je overstap nog altijd geen voorschotfactuur ontvangen hebben, dan zou het kunnen dat we niet over de juiste contactgegevens beschikken.

Om de gegevens in je dossier te controleren kun je rechtstreeks contact met ons opnemen per e-mail via het adres support@lampiris.be. Geef hierbij duidelijk je contactgegevens door (facturatieadres, telefoonnummer, gsm enz.).

Onze medewerkers passen je gegevens zo snel mogelijk aan en brengen je hiervan op de hoogte.

We herinneren je er ook aan dat je een duplicaat van je facturen kunt downloaden op MyLampiris.

Categorie : Mijn voorschotfactuur

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.