FAQ

FAQ

Mijn meter

Top questions (0) | All questions (2)

Kan ik mijn voorschotfactuur verhogen/verlagen?  

 

Onze voorschotfacturen zijn opgesteld op basis van je geschatte verbruik, berekend met de gegevens die we van je netbeheerder hebben ontvangen (meterstanden), of op basis van een schatting van je verbruik die je ons hebt doorgegeven.
 
Het is mogelijk dat de schatting van de netbeheerder niet helemaal overeenstemt met je werkelijke verbruik.
 
Als je het bedrag van je voorschotfactuur wilt wijzigen, kun je contact opnemen met onze klantendienst.

 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Hoe kan ik mijn energieverbruik optimaliseren?  

 

Op onze website staan heel wat voorbeelden om energie te besparen bij je thuis of op het werk. Klik hier!


Wil je je energieverbruik op de voet volgen? Raadpleeg dan je meterstand(en) via MyLampiris, je onlineklantendossier (beveilligde toegang).

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.