Ik ben eigenaar van een woning en wil mijn contract opzeggen. Wat moet ik doen?

Ik ben eigenaar van een woning en wil mijn contract opzeggen. Wat moet ik doen?

Je kunt je contract op twee manieren opzeggen: bel naar het nummer 0800 11 115 of regel alles via ons onlineformulier.

Voor een vlotte afwikkeling vragen we je om ons in beide gevallen de volgende informatie te bezorgen, en dit ten vroegste zeven dagen voor en ten laatste zeven dagen na de effectieve afsluiting van je contract:

  • je klantnummer (bv. E12345678)
  • de slotdatum
  • je EAN-codes en meternummers
  • je meterstanden (anders wordt je eindafrekening gebaseerd op een schatting van je verbruik)
  • de gegevens van de nieuwe huurder

Beschik je nog niet over al deze informatie? Geen probleem, je kunt ons in ieder geval al laten weten dat je je contract wilt opzeggen.

 

 

Categorie : Mijn Contract

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.