FAQ

FAQ

Mijn Contract

Top questions (3) | All questions (7)

Hoe kan ik de gegevens op mijn factuur aanpassen?  

 

Als je je facturatieadres wilt veranderen of ziet dat je naam of adres verkeerd geschreven zijn, dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantendienst

Als je je (lever)adres of naam wilt aanpassen naar aanleiding van een verhuizing of een verandering in je gezinssituatie, volg dan de verhuisprocedure.

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Waar kan ik een contract downloaden?  

Je vindt het contract hier.

Je kunt je contract ook invullen via ons online-inschrijvingsformulier (100% groen!) of door contact op te nemen met een van onze medewerkers op het nummer 0800 40 123. 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Mijn contract vervalt binnenkort. Hoe kan ik het verlengen?  

Geen paniek! Dat je contract afloopt, betekent niet dat Lampiris de levering zomaar zal stopzetten. Concreet betekent het gewoon dat je huidige contract met twaalf maanden verlengd wordt, op basis van nieuwe tariefvoorwaarden.

Als je dat wenst, kun je contact opnemen met een van onze operatoren die je kan helpen om het tarief te kiezen dat het beste bij je verbruik past.

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?  

 

Klik op de link om onze algemene verkoopvoorwaarden te raadplegen.

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik ben eigenaar van een woning en wil mijn contract opzeggen. Wat moet ik doen?   

Je kunt je contract op twee manieren opzeggen: bel naar het nummer 0800 11 115 of regel alles via ons onlineformulier.

Voor een vlotte afwikkeling vragen we je om ons in beide gevallen de volgende informatie te bezorgen, en dit ten vroegste zeven dagen voor en ten laatste zeven dagen na de effectieve afsluiting van je contract:

  • je klantnummer (bv. E12345678)
  • de slotdatum
  • je EAN-codes en meternummers
  • je meterstanden (anders wordt je eindafrekening gebaseerd op een schatting van je verbruik)
  • de gegevens van de nieuwe huurder

Beschik je nog niet over al deze informatie? Geen probleem, je kunt ons in ieder geval al laten weten dat je je contract wilt opzeggen.

 

 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik wil mijn contract beëindigen  

Wil je je contract wijzigen of opzeggen? Steeds tot je dienst voor al je vragen.

Online:

Neem contact met ons op via het onlineformulier.

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik heb een aanbod gekregen om deel te nemen aan een groepsaankoop. Wat moet ik doen?  

Misschien heeft een vriend of kennis je verteld over groepsaankopen voor energie? Of misschien ben je al benaderd door andere energieleveranciers met een nieuw tarief?

Let op: veel klanten komen bij ons terug, omdat het voorgestelde aanbod uiteindelijk toch niet zo voordelig uitpakte.

Er zijn een aantal belangrijke elementen die je in overweging moet nemen wanneer je de verschillende aanbiedingen voor groepsaankopen vergelijkt met je huidige energiecontract.

Neem contact met ons op voor een tariefvergelijking!

We maken samen met jou een vergelijking van de tarieven. Dat duurt maar een paar minuten. Neem contact met ons op via e-mail: we-care@lampiris.be. Onze medewerkers helpen je graag verder met de tariefvergelijking. 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.