FAQ

FAQ

Mijn betalingen

Top questions (0) | All questions (3)

Ik heb een schuldvordering ontvangen van Iuris Link. Wat nu?  

 

Neem voor alle vragen hierover contact op met Iuris Link op het gratis nummer 0800 999 33.

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik heb een ingebrekestelling ontvangen. Wat nu?  

Je hebt een ingebrekestelling ontvangen omdat we sinds het versturen van onze aanmaning geen betaling van je hebben ontvangen. Misschien gaat het gewoon om een vergetelheid. Daarom vragen we je vriendelijk om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen, zodat wij de ingebrekestellingsprocedure kunnen stopzetten.
 
Denk je dat je de factuur/facturen hebt betaald waarover het in de ingebrekestelling gaat? Dan is een van de volgende situaties mogelijk:

  • Je betaling en onze aanmaning hebben elkaar gekruist.
  • De gestructureerde mededeling op je overschrijving was niet correct of je hebt een mededeling gebruikt die niet werd herkend door ons boekhoudsysteem. Neem contact op met onze klantendienst en zeg ons welke mededeling je hebt gebruikt.
  • Het bedrag van je betaling komt niet overeen met het openstaande bedrag. Doe in dat geval een overschrijving met dezelfde mededeling voor de rest van het openstaande bedrag.


Kijk je betaalsituatie na op MyLampiris, je onlineklantenzone (beveiligde toegang).

 

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
Ik heb een aanmaning ontvangen. Wat nu?  

 

Wij hebben je een aanmaning gestuurd omdat je dossier een openstaand saldo vertoont (doordat een of meerdere facturen nog niet zijn betaald). Misschien gaat het gewoon om een vergetelheid.
 
We vragen je dus vriendelijk om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen, zodat we de aanmaningsprocedure kunnen stopzetten. Denk je dat je factuur/facturen hebt betaald waarover de aanmaning gaat? Dan is een van de volgende situaties mogelijk:

  • Je betaling en onze aanmaning hebben elkaar gekruist.
  • De gestructureerde mededeling in je overschrijving was niet correct of je hebt een mededeling gebruikt die niet werd herkend door ons boekhoudsysteem. Neem contact op met onze klantendienst en zeg ons welke mededeling je hebt gebruikt.
  • Het bedrag van je betaling komt niet overeen met het openstaande bedrag. Doe in dat geval een overschrijving met dezelfde mededeling voor de rest van het openstaande bedrag.


Kijk je betaalsituatie en facturen na op MyLampiris, je onlineklantendossier (beveiligde toegang).

Was het antwoord nuttig voor jou?

Leg uit waarom het niet nuttig was

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.