Onze kwaliteitsbelofte

Lampiris maakt duurzame energie
bereikbaar voor iedereen.

Onze
kwaliteitsbelofte

Wij doen ons uiterste best om jou een 5-sterren service aan te bieden. Bedankt voor je vertrouwen!

Verschillende studies uit de afgelopen jaren bevestigen dat: in het algemeen zijn de klanten van Lampiris bijzonder tevreden over hun energieleverancier.
Waarom?

Omdat we via tal van kanalen beschikbaar zijn: telefonisch, per e-mail, via de chat op onze website, via Facebook, Twitter enz. Bovendien hebben we aandacht voor de specifieke behoeften van elke klant. Een aangename en kwaliteitsvolle service bieden, dat blijft onze belangrijkste prioriteit..

Dit zijn de parameters die we elk trimester evalueren om je de beste service te garanderen...

Onze parametersJan - MaaApr - JunJul - SepOkt - Dec
Percentage beantwoorde oproepen tegenover totaal aantal oproepen:90,2%95,5%96,2%-
Gemiddelde wachttijd tussen de laatste keuze in het telefoonmenu en het moment dat de operator de telefoon opneemt:74 sec48sec39sec-
Ontvangsttermijn van de jaarlijkse afrekening na opname van de meterstand:18,5 dagen17,5 dagen16,2 dagen-
Tijd tussen het versturen van de jaarlijkse afrekening en de terugbetaling van een eventueel tegoed:12 dagen11 dagen11 dagen-
Aantal gegronde en aanvaarde klachten ingediend bij de Ombudsdienst voor Energie:404230-
Evaluatie van de kwaliteit van de dienstverlening van Lampiris door de VREG:5 sterren5 steren5 sterren-
De gemiddelde wachttijd voor een antwoord op sociale media (chat):2m9sec2m12sec2m12sec-
Limit content: